Regulamin Sklepu Internetowego www.pwhunt.pl określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem pwhunt.pl . Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.


!!!!!
Sklep internetowy www.pwhunt Paweł Kaczmarekdziała zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz dba o prawa konsumenta. Postanowienia niniejszego regulaminu nie ograniczają żadnych praw konsumenta, wynikających z aktualnych przepisów prawa !!!!!

WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY

Właścicielem Sklepu Internetowego jest
PW HUNT Sp. zo.o. , 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II3, REGON 381043037, NIP 732-219-35-34, KRS 0000745106, e-mail: pwhunt2@wp.pl, www.pwhunt.pl.

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

  • PW HUNT Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Rzczypospolitej Polskiej.

  • Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail .

  • Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji mailowo lub telefonicznie.

  • Produkty oznaczone "produkt niedostępny " nie podlegają sprzedaży wysyłkowej, a stanowią jedynie prezentację oferty firmy PW HUNT Sp. z o.o., Plac Jana Pawła II 3, 95-100 Zgierz. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  • Dostępne są dwie metody płatności : za pobraniem (przy odbiorze towaru) lub przelew internetowy na konto sprzedawcy.

  • Produkt wysyłany jest do klienta maksymalnie 3 dni robocze od czasu złożenia zamówienia (w przypadku opcji przelewu internetowego na konto 3 dni od daty zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu).

  • Każdorazowo po złożeniu zamówienia sklep potwierdza dostępność wszystkich produktów zamówionych przez klienta. W przypadku braku jakiegokolwiek produktu z zamówienia obsługa sklepu kontaktuje się telefonicznie lub mailowo z klientem w celu ustalenia indywidualnego toku dalszego przebiegu zamówienia. W przypadku dostępności wszystkich produktów klient otrzymuje potwierdzenie mailowe lub telefoniczne o dostępności produktów. W przypadku braku dostępności części lub całości produktu zamówionych przez klienta u producenta (z przyczyn niezależnych od sklepu PW HUNT Sp. z o.o.) sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia oraz zwrotu przelanej kwoty na konto zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od anulowania zamówienia.
  • Koszty dostawy towaru prezentowane są na stronie sklepu po dodaniu towaru do ,,koszyka zakupu".

  • Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon ).

  • Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827, dalej „ustawa”) oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami pod nr telefonu 518565310 lub mail: pwhunt2@wp.pl celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu oraz w stanie bez widocznych śladów użytkowania.

  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.

  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia jeśli zamówiony towar jest błędnie prezentowany w sklepie z przyczyn technicznych lub innych.

  • Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.

  • W razie wątpliwości lub celem uzyskania informacji co do innych warunków zakupu towarów prezentowanych w sklepie internetowym PW HUNT prosimy o kontakt telefoniczny 518565310 lub na adres mailowy: pwhunt@wp.pl.

  • Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych".

  • Opisy, dane techniczne i zdjęcia pochodzą bezpośrednia od producentów, jednak mogą zawierać błędy i nieścisłości za co PW HUNT Paweł Kaczmarek nie ponosi odpowiedzialności.


WARUNKI REKLAMACJI

  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

  • Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielana jest gwarancja producenta.

  • Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.

Złożenie zamówienia w sklepie PW HUNT Sp. z o.o. oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ochronie danych osobowych.

Zasady zwrotu towaru zakupionego na www.pwhunt.pl

1. Odstąpienia od umowy

Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia towaru do klienta w zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827, dalej „ustawa”), poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym) z paragonem zakupu.

Koszt usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku Klient.

2. Reklamacje i wymiana produktu

  • Towary dostępny w sklepie są objęte gwarancją producenta.

  • W przypadku wadliwych towarów sklep gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony, o ile klient zgłosi wadliwość towaru (poprzez e- mail lub telefon) w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru.

  • W przypadku , gdy wymiana towaru na inny wolny od wad nie jest możliwa, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy w terminie do 14 dni.

  • Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć krótki opis wady, a także adres, pod który mamy odesłać nowy produkt, lub dane niezbędne do zwrotu należności.

  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  • Sklep nie dokona wymiany towarów w przypadku, gdy uszkodzenia towaru będą wynikiem niewłaściwego użytkowania.

  • Koszty związane z odesłaniem przez klienta do sklepu towarów, których uszkodzenia są wynikiem niewłaściwego użytkowania, pokrywa zamawiający. Koszty transportu pokrywa kupujący również w przypadku wymiany towaru na inny model.